Terug naar Chatswood.

30 december 2014 - Chatswood, Australië

Hot

Na het uitchecken in de auto en richting Chatswood. de reis verliep een beetje hetzelfde als op de heenweg alleen andersom. Het eerste stuk rustig het laatste stuk druk en file's. Na de lunch zijn Ineke en ik naar Woolies (zo noemen ze  supermakt Woolworth hier) gelopen om te checken of ze alles in huis hebben voor de Nederlanse maaltijd op oudjaarsdag, dat was geen probleem. Voor sommige producten was het even zoeken op google maar alles gevonden. Het was 34 graden en in de zon niet uit te houden, het is dan ook hartje zomer hier. Gelukkig hebben D&E airco dus blijft het daar lekker koel. In de avond nog gezellig een spel gespeeld met zijn vieren. Geen oliebollen dit jaar met oud en nieuw voor ons maar wel een spektakel waar we altijd al van hebben gedroomd om dit eens mee te mogen maken, het vuurwerk op de Sydney Harbour Bridge!

Wordt vervolgd!

1. Gert:
    31 december 2014
    foto's vh vuurwerk maken, maar niet vergeten er van te genieten, gr
  2. Elaina:
    15 januari 2015
    Ik vond de rijs terug een stukje maakelijker ;-) Op weg naar Newcastle wij hebben echte pech gehad bij de super lange file op Pacific Highway, en wij hebben ook een beetje van een langer route om te kijken alle de klien steden bij het strand... op weg terug wij hebben direct thuis gekommen, en Dennis heeft een heel goed route gevonden en wij hoef alleen een klein stuk van Pacific Highway gehad (toch met file maar alleen 20 minuten ofzo). Goed gedaan Dennis!
  3. Willem Welie Van:
    15 januari 2015
    Ja die navigatie meneer was op en top goed bezig!
    Daar kun je mee thuiskomen.
    Complimenten! :)