Happy New Year!

31 december 2014 - Waverton, Australië

Fireworks

Happy New Year! Terwijl ik dit schrijf is bij de Top 2000 Queen te horen met Bohemian Rhapsody hier op Internetradio. Hierna komen de Eagles met Hotel California, de nummer 1 van dit jaar. Nog 10 minuten wachten voordat het in Nederland  2015 wordt. Op oudejaarsdag boodschappen gedaan om de Nederlandse maaltijd te maken. Uiteindelijk hebben we zoveel gekocht dat het op nieuwjaarsdag ook Nederlands eten wordt. Na de heerlijke Maleisische lunch alle voorbereidingen voor de maaltijd in gang gezet. En, al zeg ik het zelf, het was een succes! Op de TV hier in Sydney al heel veel impressies van mensen die zich rondom de Sydney Harbour Bridge verzamelen. Later hoorde we dat er in totaal 1,6 miljoen mensen op de been waren! En dan het vuurwerk; dit was een bijna niet te overtreffen vuurwerk. Als je er niet live bij bent is het "leuk" maar in het echt voel je de dreunen hoor je de mensen luid juichen en schreeuwen! Happy New Year! GEWELDIG!! Na afloop moeten dus die 1,6 miljoen mensen naar huis en dat was geen probleem. Wij waren binnen een half uur van Berry's Bay Waverton terug in Chatswood op het perron, geweldige organisatie maar ook de mensen zelf die fantastisch meewerkend! Thuis nog even geproost op het nieuwe jaar! En toen geprobeerd om in slaap te komen na deze prachtige ervaring!  Inmiddels is het ook in Nederland 2015, Happy New Hear!!

Wordt vervolgd!

1. Elaina:
    15 januari 2015
    Het was heel mooie gedaan, en een mooie plekje gevonden. Ik was alleen een beetje verder terug om een zitplaats te vinden en het was leuk om de water en de brug te zien met de vuurwerk. Daarna zelfs met de miljon mensen wij hebben elkaar gevonden en misschien de alle eerste trein gepakt. Het was goed geluukt!
  2. Dennis:
    15 januari 2015
    Vuurwerk bij de brug in Sydney meemaken, die kunnen jullie mooi van de 'bucket list' afstrepen!
  3. Willem Welie Van:
    15 januari 2015
    Volgens mij rest alleen maar Miltons Point, maar die staat voor de eerstvolgende reis gepland.